Je hrozně těžké odejít - dokud neodejdete. A pak je to ta nejsnadnější věc na světě.


Když jsem před půl rokem vystoupila z letadla, chytla jsem Ondru za ruku a tiskla jsem ji tak pevně, že mi ji po chvilce vytrhl. “To bude dobrý,” řekl. 

A bylo. 

Občas nám život hází klacky pod nohy a ani naše cesta se neobešla bez komplikací. O tom jak nám málem uletělo letadlo si můžete přečíst ZDE. Ale čím náročnější jsou překážky, tím máme větší příležitost být na sebe pyšní. Stačí je překonat. 

Londýn je krásné město. Plný červených telefonních budek, double deckerů, černých taxíků, cihlových baráčků, krásných parků, plný lidí a trochu deštivý. Naprosto vás okouzlí a nikdy vás nepřestane překvapovat. Objevíte tu spoustu míst, které v průvodci nenajdete. 










Stejně tak uvidíte spoustu míst o kterých díky průvodci víte. 






















Nelituji toho, že mi tehdy srdce řeklo: “Udělej to tak.” Odstěhovat se do zahraničí je jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem kdy udělala.  

S Láskou A. 




KOMENTÁŘE

1 komentářů:

  1. To je vážně skvělý, popravdě to někdy chci udělat taky. Ne přímo do Londýna, ale někam. Moc ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář <3

https://www.facebook.com/WORLD-NEEDS-WOMEN-399467316916835